(iOS) Cooking Dream koodaa äärettömiä pisteitä
Feb 19, 2022 8:07:16 GMT -5
Post by profsantthersneko on Feb 19, 2022 8:07:16 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Dream ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Dream IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa äärettömiä pisteitä ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Dream 2022 version ▞▞▞
Tasolla 35 en edes tuhlaa ruokaa. Mutta kun on tarjoiltu 6-8 ruokaa, se sanoo, että älä heitä ruokaa roskiin ja poistu pelistä. Korjaa tämä virhe
Pelasin tätä peliä ja kun pääsin tasolle 19, se jäätyi ja poistuin ja menetin sydämeni. Korjaa tämä ongelma. Kiitos
Emme saaneet timanttia lisätyössä, pelissä se on näyttelypalkinto, mutta lopputuloksena ei. Annan viisi tähteä, jos tämä virhe korjataan
Alun perin antoi 5 tähteä, mutta kolmannen määränpään jälkeen se sanoo, että seuraava on tulossa pian. Milloin se tarkalleen on? Olen suorittanut jokaisen tason, saanut jokaisen kokin hatun. Ei muuta kuin odotella?! Ole hyvä, milloin seuraava kohde on saatavilla??
Cooking Dream Įprastos temos wcl
Paljon mainoksia
todella hyvä, siinä on yksi tai kaksi lisäystä En sano tai olla pelaamatta peliä, se on todella mukavaa, se opettaa sinulle ruoanlaittoa ja ensinnäkin se on erittäin mukava peli, älä ymmärrä minua väärin se on periaatteessa sinun tehtäväsi opettele tekemään ruokaa, kuten sanoin, se on vain mahtava peli, se auttaa sinua olemaan kärsivällinen ja olemaan kärsivällinen, ja olet liian ystävällinen ja kärsivällinen ravintoloiden työntekijöitä kohtaan, ei siksi, että he työskentelevät siinä ravintolassa, jossa sinulla on olla ilkeä heille olla heille, ole hyvä ja pelaa peliä
Rakastan tätä peliä 😍 😍😍 Mutta tarvitsemme lisää kolikoita keittiön päivittämiseen. Keittiön päivityksen yhteydessä vain se osa ravintolasta loppuu
Rakastan tätä peliä, mutta haluan sanoa, että alussa se on ehdottomasti yksi parhaista peleistä, mutta kun siirryt eteenpäin, tarvitset tehosteita ja tavaraa tasojen läpäisemiseen. Rakastan sitä.
Rakastan peliä, mutta... Päivityksen jälkeen en ole pystynyt pelaamaan joitain tasoja ja se häiritsee ja merkitsee kaikki tasot pois. Pitää sulkea ja avata jatkuvasti. Ole hyvä ja korjaa. Maksoin siitä, ettei minulla ole mainoksia, joten en halua poistaa asennusta
En pidä tästä pelistä niin paljon, koska pelatessani kyllästyn hyvin😑😑😑
Erittäin mielenkiintoinen, rakastava, viihdyttävä ja hauska
Protect & Defense: Tower Zone Стратегије zqm
Aluksi se on loistava peli, mutta tasoja noustessasi sinun on katsottava mainoksia saadaksesi tehoa ja ellet päivitä keittiötäsi niin usein, voit jatkaa ruoanlaittoa. Luulen, että saan vain ruoanlaittokuumeen
Cooking Dream Boshqalar bmne
se on hyvä peli
Lapseni rakastavat tämän leikkiä, mutta he kaikki valittavat, että siinä on liikaa mainoksia. Saat mainoksen, kun avaat sovelluksen, kun suoritat tason ja sinun on katsottava mainoksia lisäsisällöstä. Siinä on liikaa mainoksia. Ymmärrämme, että haluat ansaita rahaa tällä, mutta SIITÄ ON LIIKAA MAINOKSIA. Toiseksi, keittiötarvikkeiden päivittäminen on vähän kallista, kun yksi päivitys on 17 000, etkä voi toistaa tasoja, jotka tekevät pelistä niin tylsän. Ole kiltti ja tee asialle jotain, lapseni todella rakastavat tätä!
Tämä peli on erittäin mielenkiintoinen, mutta asia on niin kuin lapsena ei todellakaan pidä kokea tapoja todella kokata, mutta sitten on kuin koet periaatteessa mitä ei tarkalleen, ja he tuntuvat todella hyvältä, mutta sitten sinä juuri näin minusta tuntuu niin kylmältä, jos se on niin siistiä, mutta jos teet ruokaa keittiössä ja se oli sama asia kuin tämä peli, luulen kaikkien pitävän siitä, koska tämä on melko hyvä pelipoika, sinun pitäisi todella tehdä se enemmän kuin nälkäinen, koska minä
se on huono peli, mutta se on itse asiassa hyvä
Tämä peli on hauska, mutta tavaroiden hävittämistä tulee muuttaa. Hävitän esineitä vahingossa, kun yritän palvella niitä (mikä yleensä aiheuttaa tason päättymisen). Tavaroiden hylkäämistä ei pidä tehdä kaksoisnapsauttamalla sitä!
Cooking Dream 休閒 keq
Annan tälle 5 tähteä, koska se näyttää tällä hetkellä hyvältä peliltä. Mutta kuten useimmat tämän tyyppiset pelit, se voi mennä pisteeseen, jossa on mahdotonta voittaa. Täytyy vain nähdä. Toivottavasti ei, koska se on toistaiseksi hienoa.
Paras peli ikinä. Helppo saada pelistä KAIKKI pelaamalla ja voit valita, haluatko katsoa videon ja saada lisäpalkintoja. Rakastan sitä!
Nämä pelit ovat todella inhottavia! Jokaisen tason jälkeen he saavat sinut katsomaan mainoksia....
Mitä tapahtui sille, että pystyimme katsomaan videon pidentääksesi aikaa tai saadaksesi lisää asiakkaita ennen kuin jouduit käyttämään tehostetta??? Asennuksen poistaminen, mitä hukkaa.
Cooking Dream Casual los
Oli hyvä tasolle 34 asti, toinen vaihe, asiakkaat menettävät kärsivällisyytensä liian nopeasti pysyäkseen mukana. Korjaa tämä ja saat viiden tähden luokituksen. Edit: Olen jo käyttänyt suurimman osan niistä, mutta silti se ei auta.
Se on fantastinen peli, mutta bakteereita varten meidän pitäisi nähdä mainokset, ja niin monet mainokset muuttavat sen
Pidän todella tästä pelistä. Tasot ovat haastavia, mutta ei mahdotonta voittaa, mikä tekee siitä hauskaa. Paljon lisäyksiä, joita voit ansaita katsomalla mainoksia.
Rakastan sitä♥️mutta minulla on joskus pieni ongelma, että en tarjoile kaikkien ruokia loppuun, mutta epäonnistun silti, koska annetut ruoat eivät riittäneet tason suorittamiseen. Ensin luulin, että se oli minun vikani, mutta tajusin, että se ei ollut. t.siksi minun täytyy tuhlata siihen 34 timanttia, kun tiedän selvästi, että se oli valmistajien vika. Korjaa tämä
En pidä tästä pelistä, liian paljon mainoksia.
Tämä peli olisi hienoa, jos se ei kaatuisi latausnäyttöön aina, kun katsot niin ärsyttävää videota, joten se on poistettu
Peli on hyvä ja helppo, niin tapahtui, että kun mainoksia ei reagoida sujuvasti, se palaa latautumaan. Näyttää välillä ärsyttävältä.
Anteeksi, että olen nähnyt 2 kertaa, kello liikkui erittäin nopeasti ja äitini sanoi myös saaneen sen, en ymmärrä miksi..
Minä rakastan tätä peliä. Se piti minut miehitettynä, ainoa ongelma on se, että sijoitin kaksi ensimmäistä sijaa (new york ja rooma) ja se ei avannut seuraavaa paikkaa.
Ei lataudu ollenkaan erittäin pettynyt. Poistettu ja asennettu uudelleen. Oli tasolla 79 Roomassa. Kehittäjät tehkää jotain. Minulta 5 tähden arvosana.